چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان خرم دره گفت: ادارات باید در بحث امر به معروف و نهی از منکر تخصصی تر عمل کنند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم دره و دومین جلسه سال جاری با موضوع راهکارهای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و همچنین ارائه برنامه های سالروز نماز جمعه در محل حسینیه امام خمینی (ره) خرم دره با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرم دره ، هدف اساسی امر به معروف و نهی از منکر را ریشه کنی منکرات و پیشگیری از گسترش آن در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: برای نیل به این هدف فرهنگ سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر می تواند موثرترین راهکار باشد.

وی در ادامه به فعالتر شدن شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تاکید کرد و گفت: ادارات باید در بحث امر به معروف و نهی از منکر تخصصی تر عمل کنند تا انشالله نهایت تاثیر گذاری را داشته باشند.

حجت الاسلام زاهدی پور ضمن تبریک ۵ مرداد که مصادف است با سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه درتهران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: اولین جمعه مرداد ماه به عنوان روز نماز جمعه نامگذاری شده و باید برنامه های ویژه ای برای برای جذب قشرهای گوناگون مردم به نماز های جمعه طراحی شود.

محبی فرماندار شهرستان خرم دره نیز ضمن تشکر از حضور مردم شهرستان در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین وبا تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی تبیین، راهی است که باید از آن الگو بگیریم گفت: تبیین اهداف قیام اباعبدالله(ع) برای تمامی آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان مدنظر علما و هیات های مذهبی باشد.

شایان ذکر است: در پایان هر یک از اعضا نظرات خود را مطرح کردند و مواردی نیز مصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha